Yves Rocher Zuhanyzás közbeni testápoló balzsam

by - november 18, 2017
Az Yves Rocher karitévaj termékcsaládja szeptemberben új formát öltött: a megújult design és kiszerelések mellett ráadásul új taggal is bővült a csapat, mégpedig egy zuhanyzás közbeni testápoló személyében. Mind a típusa (óriási késztetést éreztem a zuhanyzás közbeni testápoló egyszerűségét kihasználni télen), mind az ára kecsegtető tényező volt, nem utolsó sorban pedig nem zöld pontos termék lévén a Glamour napi kupont is fel tudtam rá használni. Bevallom, nem vártam sokat tőle, de ennyi pénzért (teljes áron 1295ft a 200 ml, 40%-os kuponnal pedig mindössze 777ft-ot fizettem érte) úgy voltam vele, egy próbát mindenképp megér.


'Több mint 2/3 részben növényi olajokat tartalmazó formulájának, valamint gazdag és bársonyos textúrájának köszönhetően regenerálja a bőrt és megszünteti a kellemetlen húzódásokat. A zuhanyozás egy valódi bőrápolási élménnyé válik, melynek eredménye a bársonyos és táplált bőr. Biológiailag könnyen lebomló formula, mely több mint 99%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz. Nem tartalmaz ásványi olajokat, színezékeket, tartósítószert és parabént.'

Kellemes, amolyan parfümös-karitévaj illata van, de nem tolakodó, zuhanyzás után nem is érezni a bőrön. Az állaga sűrű krémes, de könnyű kinyomni a pattintós kupakkal rendelkező tubusból, ami egyébként jól zár, csak erősebben kell rányomni, hogy bepattanjon a helyére. Nekem körülbelül egy diónyi mennyiség elégnek bizonyult egész testre, ugyanis minimálisan habzik, így könnyű eloszlatni a bőrön. Vizes tenyérből azonban könnyen szökik (nekem konkrétan az egész adag egyszer 'kiugrott' a kezemből), ezért érdemes először picit ott felhabosítani.

Száraz bőrűeknek valószínűleg nem elég a hidratáló hatása, mint ahogy nekem se lenne elegendő csak ezt használnom a lábszáramra. Egész testre azonban, ahol csak ritkán szárad ki a bőröm (például a karomon és combomon), tökéletes megoldásnak bizonyult, megelőzésre is - pláne, hogy csak a lábamat kenegetem rendszeresen sima testápolóval, így ez egy remek alternatíva. Nagy előnye valóban az egyszerű használatában rejlik, tusfürdővel való mosakodás után, a zuhany alól kiállva végig kenem magam vele, aztán szinte azonnal le is öblítem. Így nem kell várni, hogy beszívódjon a krém, ami miatt reggel is szívesen előveszem, ha picit is húzódik a bőröm.

Az összetevői is kimondottan szépek (bőrpuhító anyagok: napraforgóolaj, aloe vera és shea vaj), egyedül az INCI utolsó előtti tagjaként feltüntetett parfüm lehet problémás az arra érzékenyeknek. Nem mondom, hogy kihagyhatatlan darab, de ár-érték arányban kiváló termék, én előszeretettel használom a hideg napokon.

Ti használtok zuhanyzás közbeni testápolót?

You May Also Like

0 megjegyzés